Våld mot tjänsteman!

 
Hej! i fredags (8/7-2016) hände något som fick mig att börja inse något och gjorde att jag ville skriva detta. 
Ska berätta förloppet vad som hände den fredagen. Så var redo att läsa en hel del.. om sanningen! Om du tror att jag är rasist så tro det men om du var i min situvation.. du skulle tänkte såhär.....
 
Ledtråd: http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/anst%C3%A4lld-p%C3%A5-g%C3%B6teborgs-sp%C3%A5rv%C3%A4gar-grovt-misshandlad-1.3467551 / http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/skulle-arbeta-med-sparvagnspar-misshandlades-av-ungdomsgang
 
Det börja med jag och kollegan skulle gå ut och kontrollera aprilgatan , vändslingan och se om den behövdes smörjas vilket det var precis det vi jobbade med,  efter vi kontrollerade slingan hör vi ett gäng ungdomar som kastar småsten på hållplatskuren nere vid januarigatan. Vi känner att vi borde åka för att slippa problem, vi sätter oss i bilen då flyger bakdörren upp där en mörkhyad yngling säger brytandes äj, skjutsa oss nu.. vi reagerar och ber dom gå ut ur bilen, kollegan sitter kvar för att kunna köra, jag går ut och stänger igen dörren då öppnar dom istället sidoluckorna på lastutrymmet jag stänger luckan igen och sätter mig men händelsen upprepas sen tar dom vår sk. smörjspruta, en 2 meter lång stålstav som liknas av en fogpistol.
 
Dom trycker ut fett på gatan jag ber dom sluta och ge tillbax den men då ringer jag trafikledningen, då blir dom upprörda och har slagläge mot mig men stålstaven. Jag springer men ramlar får stången i huvudet som resultera i 5 stora styng i mitten på huvudet och armen gick ur led, sedan tryckte glasögonen in näsroten ganska bra så rann blod från huvudet och ansiktet då.
 
När jag låg ner fick jag sparkar och slag. Jag har kanske fått ärr för livet i ansiktet......Då ringde kollegan 112 som var en bit ifrån och försökte prata med dom omogna ynglingarna. Samtidigt går dom igen in i bilen tar min mobil och dom går sedan därifrån , riktning vet jag inte eftersom jag låg ner. Sedan kom en vagn som stannade vid slingan och många vänliga privatpersoner hjälpte mig ochså tills polis och ambulans kom..
 

 
Nu tänker jag be er som tycker att invadring är det bästa som hänt och er antirasister SLUTA läsa HÄR.
(vet att du ändå kommer att läsa det)
 
När jag väl låg ner kom en nästan fullastad linje 6 in på ändhållplasten ser mängder av folk som går av alla stannar inprincip och förösöker hjälpa till..medmänsklighet, nåt dom här 5 inte hade. Men det är inte detta jag vill fokusera på utan Problemet är dom 5 mörka killarna som misshandla mig, dom kan lika väl åka tycker jag som blev nedslagen eller varför inte ge dom ett stenhårt straffarbete som gör att dom verkligen får själv känna på hårt....nu tänker du rasist..haha.. well..hade detta vart i världens bästa land ( med regler) : Australien. Har dom en enkel regel som även en 1åring kan följa: Sköt dig eller du åker...
 
Att säga: Förbannande "pack"  osv har inget med kompentens, lågt iq (känner en pilot som säger detta så..shut*f*up) att göra, det är en propaganda som expanderat och folk använder det som skydd för sig själva när folk anser att man är eller beter sig som en rasist. Efter att ha googlat lite ser man en kristallklar bild: 'Majoriteten av våld sker utav folk med utlänsk bakgrund, det är ju inget nytt så frågan är då varför är det så.. En del skyller på systemet, andra ge dom utbildning, fritidsgårdar.. Dagens ungdommar både svenska och utlänska är inte som 90talister..dom är annorlunda...
 
Lösningen här är inte att skicka hemma alla invandare (nysvenskar)... utan, enligt mig då, utgå från vilka som vill stanna. Dvs vilka vill jobba, skaffa ett riktigt liv, utbildning och verkligen försöka leva hederligt. Dom skall få stanna såklart sen finns det dom, som många vill skydda och skylla på svårt att anpassa sig, leva på bidrag är bekvämmare osv.
 
Dom som gör precis som dessa 5 ynglingar gjorde..misskötte sig ,misshandla en tjänsteman.. det är ett väldigt allvarligt brott mot den svenska lagen. Dom får mer än gärna skickas hem för dom följde inte regeln nr 1: Inget våld!... Så kan vi leva mångkulturelt. 
 
Vet du skriker nu Fritidsgård löser det!..ja jo eller hur.. dom stängs ändå tycker jag av kommunen..sen om dom har någon effekt..vet jag inte..
 
OBS! Så jag hatar inte utlänningar på nåt sett.. eller bara dom som inte sköter sig, dom gillar varken du eller jag. förövrigt har jag inget emot dom. Jag har många kompisar som är det och dom håller med mig om den punken, du med hoppas jag.
 
I landet Sverige är det extremt, då menar jag sjukt, löjligt känsligt att bli kallad rasist, specielt om du är politiker men i Austrailen, Norge.. They dont give a fuck! Dom bryr sig inte utan har dom bestämt att det är så, så är det så..
 
Så tips till Sveriges politiker inför lite bättre regler kring hur man ska sköta sig. Gillar man Sverige, och vill stanna då är det bara att sköta sig.. svårare än så är det inte! 
 
Tillbax till händelsen den där fredagen:
 
Dom stal min iphone, några verktyg och den här smörpistolen.
Krossade mitt huvud med 5 styng, axeln ur led och ansiktet rejält skadat samt glasögonen. Och ärr i ansiktet för livet.. 
 
Så igen, sluta säg rasist, (om du nu gör det) det är sanningen det går liksom inte att skydda längre...
 
Detta är skrivet från hjärtat så säg vad du vill men gilla läget. Tack för du läste min obekväma upplevelse.
 
 
Trackback
RSS 2.0