Lite sent

Ibland har man otur i precis allt, man kan bli sjuk, man kan förlora nån, den du gillar kan säga hejdå, man kan tappa sin mobil, man kan.. ja tillochmed få de värsta man kan få.. Cancer.. nu har inte jag fått de.. men känner några som har fått de, och även fd. kompis som gått bort i det.. :( för ett par årsedan,  du som känt mig ett tag vet att jag gör, bara ibland, musik om jag känner för de, som tillslut och blivit album: "Drömmarnas stad", "De dom inte ser" och nu de senaste som skulle släppas i Dec. 2011 men som släpps i feb. 2012: " Utan dig faller allt!" 3 album sen 2009 :P men jag tycker om att göra musik speiclet till dig, han, hon eller folk helt enkelt.. lite lättare att göra musiktext då.. till den som gick bort i cancer har fått en egen låt och till alla andra som trillat av pinn i sjukdomen får denna här låten från Senaste albumet: Du finns bara i himlen: http://soundcloud.com/dagge91/dagge-du-finns-bara-i-himlen

Kan avslöja en till låt från "Utan dig faller allt!" som är intrumental, dvs ingen röst i låten http://soundcloud.com/dagge91/dagge-big-feeling ( A mystic feeling) 
Sjävklart kommer hela albumet senare, och de bästa låtarna avslöjar jag inte än ;) Men både text och musik är helt nyproucerat... :) ..nog tjötat om musik nu ..
De är fler en jag som längtar efter sommaren och värmen... men när man drömmer och verkligen vill att sommaren ska komma så får man höra att Rysk vinterkyla är påväg...., finns ett tecken för det: -.-     ja de e väl någon sorts otur de mä..
Ha de gött så länge.. i kylen.. PS längtar efter sommaren PM PS längtar verkligen efter värmen med.. ;) Hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0