Sånt du inte visste om Dagge (kanske)?!

True story!
Hej, läget? ja lite konstigt att skriva så på en blogg liksom.. de går ju inte å svara utan att behöva kommentera.. hahaha.. iallafall jag måste erskänna nåt.. som någon kanske tycker är bra och någon tycker de e mindre bra..
Jag är annorlunda ifrån mängden.. unik.. de visste väl alla :o  ;) men att jag inte är den här sporttypen.. oväntat att höra de från en kille va? Men precis jag gillar inte sport, visst de går att kolla på men är inte förtjust i sport och har aldrig gillat de egentligen heller...
*de värsta lektionerna i plugget var matte och indrott tror jag.. hehehe.. 
Nu när ni är uppvärmda kan jag ju säga mer saker du inte visste om mig.. eller kanske visste ändå.. aja 5saker:
- Är humoristisk..inprincis alltid..
- e Göteborgare.. va annars?
- Vill helst ha allt planerat, så de slipper komma såna här riktigt stressade stunder, va redan hur?? .. osv..
- Föredrar naturen framför nån dator..
- Har aldrig spelat nåt riktigt krigsdatorspel/våldsspel (prövat då men inte premanent som typ alla, eller de flesta gör idag).. känns meningslöst.. puh va sköt å säga de där.. menade skönt att få skriva de där xD



Annars blir de jobb och en hel del filminspelningar i veckan då, Göteborgs Änglar- Komediserien ska sändas i Tv under våren & sommaren! :D 

De är nåt specielt imon, förutom att de är den här röda, hjärtdagen så är väl hela månaden röd.. de e la 28dagar i feb.. fast nu e de 29.. men nu får ni ha de gött så länge & för att va mysig så säger jag kram på er alla med :) .. hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0