PREMIÄR- Bloggen is alive! - Dagges nya jobb!

HEJ på er va jag saknat er.. nä skoja vet inte äns vem du är.. jo de vet jag..kanske.... ;) BTW:
Efter ett halvår i orört tillstånd har jag hittat lite tid som gör att jag kan blogga lite.. men saker och ting har andrats sen sist..
Plugget är över, jag jobbar, jag... öhum.. de va bara det.. 
Tänkte tjöta lite om mitt nya jobb, well de är inte de roligste jobbet men kollgorna är otroligt roliga och schyssta , alla som jobbar där är under 25år.. förutom den danska, roliga VD:n.. de som gör han rolig är att han jämför allt med cheese burgare.. , skrattretande men ändå smart på ett sätt, att han gör de är för att de är internationellt att MCD.s burgare kostar bara 10kr.. nice..
_______________________-
Men vad jobbar jag med.. ja de är B2B ( handelsbarn som lyssnat på läraren ( Ingo :D ) vet vad jag snackar om.. säljer till företag inte privatpersoner och det är åt Tele2 jag gör de telefoni och internet, IT helt enkelt.... lönen känns dumt att nämna så offentligt.. så smsa om de verkligen måste veta.. xD
___________________
Rent allmänt om kollegorna så är alla glada och lite skuma ändå några gillar att stöta på mig.. tro mig jag är van vid de....  men som jag läste i bloggen har jag ett löfte som jag ska hålla.. va nu löftet var.. :S .. Arbetstiderna då? 8-17:30 här " härligt låter inte det"? nooot
_______________________________________________________________________________________
Näp nu ska man kolla på nyheter och se om dom säger när störmen ska sluta...
[Dagens skämt: En äkta göteborgare går in i en blomster affär & frågar: har ni rabatt! XD ]
Ha de fint på er och blås inte bort....  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0