Idag förändras det igen

Hej! Hur e läget med dig? Bra hoppas jag ;) , Idag är nämligen sista arbetsdagen på tele2 , konstigt nog är jag glad. Arbetstiderna är overkliga från 8-18 de är typ varje dag sen så är de inte mitt drömjobb. Ibland är de för mkt åk ut till kunder en där å en annan 3 mil bort...Just nu är jag i Mölndal och ska bort till balltorp utanför Mölndal C. Då städar man nog hellre xD, men Nu är inte de mitt drömjobb heller. En riktigt solig, vacker dag blommar allt och de blir varmt igen och du får ditt drömjobb! :) ___________________________<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> - Saknar nåt men vet inte vad..... ( talar om ikväll exakt vad jag menar med den meningen) Sitter å väntar på bussen som kör en timmes trafik :S så blogga lite på iphonen , de e bra stuff asså :P __________________________<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><> Kram på er alla, hörs senare ikväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0