Hej & kram eller tja & hejs! (WTF??!)

Vet ni vad? jag har jobbar över idag.. ( ojojoj de va väl inget märkvärdigt, tänker du) nja jo 3timmar 45min .. 20:00.. oj vi skulle sluta 16... haha gäsp.. va trött jag är.. aja jag trivs väl sådär med de nya jobbet lite för jobbigt med deras kontrakt å såntdär på Tele2 .. aja tillfälligt.. , kommer dock att behålla kontakten med kollegorna även när jag slutar.. :)  du händer det alltid roliga saker på jobbet som idag.. kan inte detaljera nu men kul va de på morgonen.. 
Nu ska jag kolla lite på tevä å sen söva , börjar 8imon men ska upp 7 .. Krm å gonatt zz ;)
_________________________________________________________-
[Dagens GBG skämt av Dagge:
Glenn gick till doktorn och sa: Jag drömmer att jag äter i sömen! Doktorn: De är väl ingen fara så sätt.. Glenn: Jo inatt drömde jag att jag käkande en stor mjuk marsmellow! Doktorn: men de är ingen fara! Glenn: Säker? i morse när jag vaknade var min kudde borta.. xD ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0