Uppsnärjd i det blå ;)

Tja hur står de till idag, varmt.. japp, 18 grader.... å dimmig ja nåt fruktansvärt.. nån skumt på gång, smog eller nån form av havsdimma är de ute i Göteborgs trakten iallafall.. fredagsmys låten har en hjärtvätt funktion hörde jag idag... , OLWs reklam du vet.. haha visst låten e bra men de får en att vilja köpa chips.. hmm kan nog stämma, ok jag föredrar hellre choklad .. nom nom ;) Jag känner mig iallafall helt uppsnärjd i de blå.... asså ovanligt glad... :)
Lite annat nu då.. de börjar väl bli klart att jag gör låtar, musik nu tänker jag släppa albumet: Dagge- De dom aldrig ser, 12 låter varav 3 sjunger jag i resten är awesome musik.. från rocknroll till de lungaste å mysigaste musiken du kan komma på , hitta ett till album som jag gjorde i 2an på gymnasiet: Ingen ska dissa...lägger väl upp den nån dag med hehe.... 
Här lyssnar du på låtarna i albumet ( du laddar ner dom gratis först :) )
http://www.mediafire.com/?w3xnz7s7o2wuzeg
Jag hoppas ni gillar låtarna eller nån av dom iallafall någon låt är typ 1-1½år.. den senaste låten, 2 månader gamal : Love in Sweden, låtnr:1 :)
Kram på er och sov gott nu och om ni festar FÄÄÄSTA PÅÅÅÅÅ :D ... fast varför läser man en blogg om man är på en fäst? xD.. hejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0