Ensam på busshållplatsen med iphonen

Jobbet ' ingen' vill ha har jag men kommer att göra som en annan smart & schysst ( kan säga mera positiva saker:) kollega gjorde idag, säga upp sig. 2 veckor har gått , visst de var kul så sett men vuxenlivet ska va hårt och man måste tjäna nåt för att överleva här i världen. Så måndag blir min sista dag på tele2.. ( längtar efter måndag nu ) - dom är äldre nu och ser efter varann de går och lever sina liv och Gud vet att jag måste leva med( Håkan hellström- atombomb) gillar den vackra meningen, den betyder nåt...Fint & eller ..inveklat. Nu sitter jag här ensam och fryser på busshållplatsen för en kund hade ett oväntat möte så får åka till ett annat område en halvmil bort. Börjar tänka på låten jag orkar inte mer ( markolioo) för de gör jag inte ... Vill lägga mig och söva , pröva igår en hästen säng, lätt en av dom skönaste sängarna någonsin, så en sån vill man sova i ;) , 5 timmar kvar sen börjar helgen. Bloggar väl mer ikväll... Och yes detta inlägget är skrivet på en iphone :) Ha en fortsatt awesome fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0