Det dom aldrig ser

De är namnet....på nåt .. ;) Visar en bild på vad det är:Dagges 1:a album,: Albumet: De dom aldrig serOm man är bra på att göra musik kan man lika väl fixa ett album som jag gjort bara för skoj skull.. låtarna då? dom kommer men inte riktigt än..  om du verkligen måste hör dom, får du bara höra av dig.. men annars släpps dom snart.. å kanske på spotify xD ;) btw jag har inte musik som mitt huvudintresse men jag har gjort låtar sen 8 an på högstadiet :) :o


Måste även nämna gårdages program på TV6, nya simpsons avsnitt, nytt helcoolt family guy avsnitt samt Erik & mackan, och efter det kom eum den här andra roliga serien, kollar itne så extremt mkt på TV från 20-23 men nu va de så bra program :, om du missat dom kan man se dom på TV6play.se :) 
( förlåt att jag missat men måste börja med dages skämt igen) DAGENS ( av Dagge, vem annars?) : 2 goa gubbar sitter å tjötar om livet sen säger den ena: dô va tycker du om min dammsugare? Andra gubben: Den SUGER! xD 


Kram på er alla å njut så länge de e varmt , fredag blir sista varma dagen på lääänge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0