En dröm som blir sann

Bilden är ett av dom fordon jag kommer att jobba med om jag får mitt jobb på Spårvägen. På bilden ser du en Spårvagn av modell: M28 hur ser man de jo på nummret 766 är M28 å M29 är 801 osv.... dom här vagntyperna köpte Spårvägen in i början på 60talet och man sa att en livslngd för en van var 30 år.. eumm... ja de här gått över 50 år nu.. å dom går som på räls än :) .
Bilden är tagen i Marklandsgatan eller Slottskogsvallen som vändslingan heter så fint! Om jag får en längre anställning kanske de kan hända att jag inom 2år kör dom ute på gatorna.. sedan jag var 6år lova jag mig själv att jag ska jobba med de.. å många år senare har intressena varierat.. men starkast finns mitt 1:a drömjobb kvar i mig.. Spårvagnsförare... erskänn otroligt.. ;)

Jag kommer som du märkt att dragit ner på bloggandet lite eftersom jag inte har så mkt tid och from onsdag gör jag en hälsokontroll som avgör om jag får ett väldigt roligt jobb eller inte, men är 99% säkert att jag klarar det.. :) bloggar om de då hur de gick. Ha de gött på er så länge.. Kram Dagge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0