Uppsnärjd i det blå eller.. ?! ;)

Jodå jag har kört Håkan Hellström.. han berätta att på liseberg blev han nästan påkörd förra året av sin spårvagn.., japp han har en egen spårvagn, den senaste" M32" som de kallas , den nya italienska vagnen nummer 411.. heter nämligen Håkan Hellström som du kan lägga märke till så har nästan alla spårvagnar i stan något namn på någon känd person.. :) bla Håkan.. de roliga va att jag körde Håkan..s vagn.. 411 på jobbet.. lite lätt missuppfattat där.. som ett tillägg jag kör bara inom vagnhallens område, inte ut på stan för än nästa år.. eller nåt


börjar undra va snön är visst, de är kallt men ändå ganska varmt.. men när julen närmar sig ska snön komma aja den kan komma i December... så blir jag glad.. :) nu ska jag kolla på SVTs awesome show Helt Magiskt.. där världskända personer trollar.. chockande och se.. sen saknar jag nåt ...inte kylan.....de skulle vara magiskt men är tragiskt.. // Ha de fint..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0