Sveriges kändaste ( & goaste) ur tiden!

Hej! Idag var jag i affären fick ett samtal.. Lars Brandeby har dött , jag fick inga ord.. allt stannade.. hela min omgivning stannade .. jag tänkte.. skojar du eller.. jag kunde bara tänkta på en sak.. .. en enda sak..  jag har än ändå fortfarande å kommer alltid att ha LASSE BRANDEBY som min idol! <3 
Doktorn påstod att du Rolf Allan Mjunstedt hade 6 månader kvar att leva, du fick ytterliggare 17 år. Tack för alla underbara roller du har gjort genom åren. Vila i frid Lasse Brandeby ♥ du kommer alltid att finnas i våra hjärtan! 
Och de görs en ny komediserie baserat på Lars Brandeby humor och till minne av dig Lasse! : http://www.facebook.com/pages/G%C3%B6teborgs-%C3%84nglar-Komediserien/284736978771
vilket jag gillar otroligt starkt!
Jag som Göteborgare kommer att  sakna dig extra mkt och hoppas att du gillar den nya serien som görs för dig, som du alltid kan se ner på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0