På nya skivan... :o

Tja! 
Ja lite oväntat att låtarna från första skivan va så popis så jag hade inte tänkt att göra en ny skiva .. men så blir de ändå.. Nya ablumet heter : Utan dig faller allt! 2 av de nya låtarna: "På andra sidan stan", 'Du finns bara i himlen" & några till men orginalet, den mest kända låten ( och bästa) Göteborg-Drömmarnas stad. Jag personligen tror att låten på andra sidan stan kommer att bli den populäraste låten bland alla men de e svårt att säga om den går om Drömmarnas stad.. de e ungefär som, vem kan inte texten till håkan Hellströms : känn ingen sorg för mig Göteborg, alla kan texten å låtarna.. 
Va händer annars idag , om e blir som tänkt blir de en del inspelningar med en polare... Jaha när jobbar han då.. jp på Onsdag kväll 18:30 börjar jag och slutar 05:00... :) Ha de gött så länge. BTW Skivan släpps under december.. får tyvärr inte ladda upp några bilder/ låtar ( från WA Records)  förutom Albumets bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0