Med magi kan man bli bättre än Håkan..

Med ett digitalt musikprogam kan man få bättre röst en håkan Hellström.. nu har jag dock mixat till bakgrundsljudet bara.. men de sköter min polare.. jag får faktiskt lägga upp lyricsen på en av låtarna: " Ingen annan än dig"

Låttext:
I Göteborg finns det ingen som dig, såg dig på bussen vågade aldrig säga hej! .......Åh nej!

Men du skulle bara veta, att de är dig jag gillar, ingen annan än dig, ingen annan än dig……. Ingen annan , ingen annan, ingen annan än deej……

(Loop, rad:1 samt slutet på rad 3) OSV.....


De kommer redan nu frågor om skivan, var man kan köpa den osv... just nu är inget bestämmt.. pengar är inte allt.. men ovanlig kär.....musik med en mysig " anda" ska inte kosta något.. så.. tror den blir FREEware till alla som vågar lyssa ;) BTW på skivan bestämmde Tomas och några till att : "Göteborg- Drömmarnas Stad" låten ska vara med, min 1:a  singel för 4 årsedan :P ...


Om de börjar kännas tjötigt om låtar hit å dit så ska jag skriva annat såklart .. skivan gör jag ju bara ibland på fritiden.. nåt anorluinda.. .. hahaha..  Sitter nu och funderar på hur mitt liv ser ut om ett år .. lika dant, kanske flyttat till en egen mysig lägenhet nån stans i Göteborg..  jag har ju ett roligt jobb, ok timmanställd.. till en början , om förra timmisarna fick fast.. vilket jag hoppas på mä om ett par månader..  livet är kort och man ska göra saker man drömt om och man borde våga mera.... på alla sätt.. men.. men.. nu tappa jag bort mig... är halvtrött att skriva låtar tar kål på en.. men.. de va väldigt va massa "men" ord de blev.. aja för 17 nu hoppas jag att du får en underbar å mysig natt nu , så ska ja själv jobba vidare.. zzz.. Ha de fint!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0