OMG

Vill jag verklige till stockhlm , nja jag verkar få ett sommarjobb där som konduktör , awsome nostalig ändå :P
Lönen vet jag inte men de e la helt ok? .. jobbet kolla folks biljetter på vagnen och hjälpa dom om de behöver hjälp..
Men de är ändå ytrerligare än erfaraenhet på Spåret, just nu har jag bara Ringlinen men omg va jag kommer att sakna Göteborg.. :/  men pröva nåt nytt åbara över sommarn e la helt okej ändå.. När börjar jag , under denna månad ska jag upp på en interljuv de verka vilja ha mig då jag verkar intressant pga Ringlinjen , sen börjar den 14 dagar långa utbilsningen 16 Maj :O , jag går ju i plugget än.. hur gör vi, skit i plugget sattsa på jobbet och hoppas på de bästa.. så sa lärarna tom.. , dom vill att man ska ha jobb när man går ut så klart :P Spå jag slutar gymnaasiet motvilligt tidigare.. men får ändå gymnasiebetyg.. kommer någ att kännas kontikgt en nu börjar Vuxenlivet.. även om jag e liten xD :P 
Ha de fint nu.. å om jag får jobbet bör du åka upp till stockholm å hälsa på mig för å se vad jag gör i GBG frivliigt,  fast nu i Stockholm över sommarn och jag får betalt YAY :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0