Nu e jag tilllbax

Efter en helgalen lång dag på Svenska mässa eller som vi Göteborgtare säger skyskrapan.. så e man trött.. när lilla Orrefors, brudarna samt ingo gade pysig va de bara 2 proffs kvar.. Dagge & gampa.. vi fix göra de där minre roliga.. städa upp, sätta upp nya tyger eftersom de förra tabba sig lite, men som jag " lärde" mig idag även den bästa kan göra fel.. de e en ganska mysig stämming ändå.. där inne stor som 17.. men sånt e jag van vid.. ahaha.. NU ska jag koppla av framför TV:n en stund me min favoserie <3.. som jag ty e kär i .. på nåt höger.. ävven om den e från 95 så e den SVeriges roligaste serie än.. RRR.. du som inte vet va de är får Frågamig .. men de e bara så xD 
// Kram Göteborgarn,  :Dagge ( smart att få in en smile i Dagge va? ) ( typiskt mig alltid, humoristisk.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0