Spårar ur eller? ;)

idag blir de dax att jobba på Spårvägen som jag tycker så mkt om jag kommer nog jobba vid rälsen hela livet... va vet jag.. men jag just vet jag vad jag vill göra.. , vart jag ska flytta, vart jag ska bo, vilket boende typ osv..
nu gäller de bara att följa de spåret jag har planerat och inte spåra ut.. xD.. 
Jag skrattar än åt manuset jag å Amer skrev i förrgår de va så j*vla bra.. vi har troligen en liten frivillig karriär inom skådespelare yrket då jag e grymt bra skådis.. , vem som helst kan itne ställa sig framför en kamera och improviserar man måste göra så de ser naturligt ut å inte överdriva, man måste ha " gåvan" .. :P ..
Så snart de blir varmare eller ja om ca 1 månad börjar inspelningarna igen, då kommer dock man att få se mindre av Nisse efter som under del4 ska vi se vad terapeuten gör med Dagge som kommer att bli Galet kul.. 
Ha de gött på er nu, ida skiner solen de e helt underbarrt äntligen ingen dag med massa snö....de e snart 45CM här i GBG.. :O :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0