Så festen under timmarna före, under å efter 12slaget

Inlägget kommer snart pga en del minnesluckor ska prata me brudarna jag va me hos Bettan.. dom kommer nog ihåg.. en del... :O


Jag har fått lite data: Jag va troligen roligast, drog skämt sa dom , gick roligt å var fullast! Haha de kan stämma.. jag kom ändå i håg 12 slaget då vi vart ute men några andra från Angered som sköt fyrverkerier vid fotbollsplan 

Sen kollade vi på TV , tjötade jag körde skämt ( som inte äns jag kom ihåg) men jag gjorde inga dumheter iallafall som kasta grejor eller nåt sånt sa dom.. " när du va full så va du lugnt men rolig" de va skönt att höra....
Sen va festen över vid 3 alla gick hem men Anki hakade på dom ( bor nästan grannar) å dom låste in mig för jag va itne i tillstånd att gå ut desutom va jag för trött så ja myste ner mig i soffan själv i en lägenhet jag inte äns bodde i å kollade på TV4.. på en läskig rulle, Jurasic Park..sen somna jag .. Anki eller Bettan som hon heter kom he va hon gjorde vet jag inte men troligen la hon sig...??? 

Sen dagen efter i soffan WHOW.. huvudet snurrar efter vodkan men e BAKIS.. e helt avslappnad de går inte ett stressa jag kunde knappt gå rakt.. jag dunka hövet i sätet på spårvagnen ett par gånger med, känslan att va bakis va 3:dje gången i mitt liv å de va ändå skönt men jobbigt.. äntligen hemma somnade typ sen.. Tack för förra året nu e de ett nytt år med nya överrskningar... 
Kram å Ha de gött ( e fortfarande skumt avslappnad :P ) // Dagge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0