Ranka bäst å värst

Nu ska jag skriva nåt som du troligen inte dissar: No.1 på bussen/ vagnen, de stod även i metro för ett tag sen.

De värsta på bussen/ vagnen:
1: Små barn som gråter
2: Alkoholister som gapar å inte luktar nåt vidare
3: Personer som inte vet vad en roll-on är..
4: Personer som bråkar på vagnen å gapar
5: Personer som skricker i mobilen
Och nu min egna påkommna 6:e plats...
6: Personer  som inte kan sluta stirra på en.. jag va med om att nån skum människa stirra på mig som om jag vore någon kändis, typ Robert Gustavsson eller Håkan Hellström...5-6 min bara fäst blick på mig.. sånt kan va jobbigt men om de e de så brukar jag ignorera och kolla åt andra håll..... jag e ju ganska svår flörtad om de va de nu personen personen försökte me...men de ingår nu mera i min vardag.. 
23 dagar kvar till stockholm, jag längtar itne nåt fruktans värt men längtar mer till sommarnlovet..
Men de e inget fel på stockholm ( nu kan jag ljuga när jag skrev den sista meningen) xD
Men de bästa med att åkta kollektivt e ju så klart för miljön.. and im in love whit our enviroment eller jag jag tycker om miljön och återvinner å gör så gött ja kan.. PS: JAG gillar inte hur man lever i usa :O :S :P


Kom ihåg: dissa e dåligt, även hissa.. för då vet man inte va man ha missa :Phahaha Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0