Premiär! Dagges 1:a Rapp-låt, lyder.. :O

Imon blir de premiär allt från egna skämt jag har gjort till klippt på youtube .. I love humor!
kolla du in med dina andra 50 polare på bloggen imon som ni gjorde idag.. :P De blir även korta låtar som jag gjort frivilligt( techno, rapp m.fl. musik stilar :P) 
Ha de fint!

Ett smakprov på galet roliga klipp : Johan glans, RAW : http://www.youtube.com/watch?v=f_96tdMqB-8&feature=related

Om jag nu ska slänga upp en kort Dagge rapp direkt från min " smart" hjärna blir den så här typ: 
Hej på dig va du va snygg ida, men vänta du får inte dra. Du ligger sover hela dagen, då ska du va vaken å ha kul med mig eller va mer kan du säg!? missa du bussen vänta på nästa för de är fan ikväll du ska festa! Jag vet att du e blyg men du måste Vakna för snart kommer du att börja sakna! Jag gör inte många grejer även om jag inte är med så många tjejer! // DAGGE

Va tycks .. ja nu har du ingen melodi men första meningen säger du snabbt sen resten en en hyfsad takt jag ska rappa in de å lägga upp de på youtube så ska du få höra om inte du har en chans att höra de LIVE !
.. de va iallafall ett litet exempel på vilken rapp-stil jag kör lite halv mjuk, mysig - rim-rapp eller va de kallas. De tog 1 minut att fixa till den!  hehehe mer sånt kommer  under månaden så klart å massa galen humor! så missa inte de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0