Nytt & Onödigt: 24 timmar Dagge....

Asså va i hela Hisingen va tiden måste gå fort när man har lov.. snart börjar en seg skola igen.. där man bara har en timmes färdväg då menar jag " bara" hahaha... aja men man får se de positivt man lever i Göteborg... så de e inget å klaga över.. :P Studenten är snart här men vad händer sen... Jag har tänkt en del men jag vet inte riktigt asså... jobba kanske.. plugga vidare.. nja ett års lov vore inte helt fel heller.. hehe 
Var hände Dagge under 24timmar på Hisingen:
02:15 jag somnar efter att ha kollat på filmen World Trade Center .. sorglig men bra film asså
10:00 vaknar utan att en hund hoppar och i sängen och väcker mig..
15:00  käkar ( harregud vill du veta va jag käka me?..)
19:00 kollar på Kurt olsson filmen om mitt liv som mig själv ( så jävla go titel)
20:00 En okänd ( på doltnr) person har hittat Dagge på facebook och hon verkar va överlycklig eller nåt väldigt> :D
21:00.. vet inte.. klockan har inte blivit de än ahaha...
22:00 jag är vaken..
23:00 vaken..
00:00 nooo en söndag en dags frihet kvar.. :S
De som hände 20:00 har hänt ett par gånger under förra året med men helt andra personer då, denna gången va de någon som hade nåt fint namn ***** å bodde i Älvängen ( utanför GBG) lät de som .. aja om jag ska tolka de som seriöst får jag reda på måndag..då jag får ett brev eller va hon nu sa..
Men om de va seriöst som jag knappt vet så fattar jag inte att man verkligen bara ringer till en å berättar jag heter de och bor här.. sen - kan vi träffas på måndag!!? ... snacka om att gå rakt på sak... modigt...hahaha.. men allt börjar på facebook haha... aja vi får se va som händer.... nu ska jag mixa till en riktigt go låt med bakgrundslåten: hotncold här finns musiken, texten kommer senare: http://www.youtube.com/watch?v=e0Ss5-3r7Tc

Ha de gött på er!! // MVH: Markus " Dagge" Wallgren! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0