Knäppa saker:

Hur dumma saker som helst.. .asså frågor som jag fått under 2010:
hur knäpp e du? Svar jag e lika knäpp som om jag vore full.. ( fast de stämmer jag inte , jag e smartare och mer allmänbildad en genomsnittet för ungdomar i mon ålder, jag lovar.. du vet troligen inte vad: Kyanit är? eller hur? ne, än syra, en färg, nej de är en en minera ( sten med en viss sammansättning av olika grundämnen, i detta fallet mkt Aluminium oxid som ger den blåa färgen)l , blåa kristaller.. googla de får du se, KYANIT :P  
En annan dum fråga: ÄR du oskuld? Eftersom jag hatar att ljuga så kan jag säga att jag vet faktiskt inte.. vilket e jobbigt... :o  :s ( orsaken fester som " spårat ur"
Hur kan du bli så jälva ful på 4st 2,25or: Nja jag är på fest dricker de, jag säger inte nej till nåt och blir avslappnad, jag dissar inget.. och alla villhha mer sprit mm å bjuder mig å ibland utmanar mig i en sån tävlig sen e jag " borta" .. asså de e andra som får mig att bli redigt full så man får minnesluckor nästa dag, STORA luckor.. de e tråligen en av orsakerna att jag inte vet svaret på frågan ovan.. :S 
E de intressant.. inte bra, då blir de nåt ännu mera ointressant: Hur många tjejer har du dissa sen 2009: Tror du jag orkar räkna? Svar nej, dock la jag av med de 2010-12-31, 23:59 , dissningen e över.. men runt en 10st.. tyvärr... 


Nu en sista fråga varför gillar du så mkt Göteborg: Jag är svaga minnen hur underbart jag hade de när jg var liten å å bodde här sen e jag dessutom kär, och asså" kär" i GBG , Göteborg staden som man inte kan sluta tycka om även om du står på gator och torg :P Sen så e de ju Sveriges framsida och vi har härliga varma sommrar, desutom varmare vintrar under de kommande åren.. Så jag dissar ingen inte äns Göteborg.. :D 
Nu borde du göra nåt roligare än att läsa om hur mkt jag gillar Göteborg.. gå å gift dig eller kolla på TV, men inte kolla ut genom fönstret för där e de kallt å mörkt..  HDG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0