Succe för Dagges låt: Jag kan gå!

Dagge gör musik, ja, gör han bra.. ja de alla låter e inprincip bra, bra text, mm de ända e att han har en bra röst men de kunde vart bättre. Iallalfall, min låt: Dagge- Jag kan gå ( pianoversionen) får publikrekord, de va väntat att de skulel bli ett 30 tal nedladdningar på låten, men en dag senare: 103 nedladdningar, rekord, hans har gjort en till succe låt , som många tycker å nästan som per gessle, Solen går ner..  men låten har inte släppt på internet än utan väntas bli nästa vecka...
Dom låtarna som han har gjort ( endast instrumentala låtar, ej med röst) finns att ladda ner & lyssna på här http://hofo.se/user.php?id=Dagge

Vad händer idag för mig annarss då? Nja ingen musikskrivning eller nåt utan de blir idag startskottet för ett flera veckor ( månader långt) expriment, som är topphemligt.. jag får inte säga nåt utan de ska komma som en oväntad "oj" effekt... :P De är jag & en annan Göteborgare som gör de exprimentet.... Så blir min lediga dag i da.. haha.. jaha de e inte mkt du fick vet nu men man behöver itne veta allt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0