Inget är bättre nu än förr, bättre FÖRR!

Allt va bättre förr, precis allt .. dom hand einte lika knäppa lagar osv.. som nu.. allt va bara bättre för därför kommer jag troligen att lägga ner bloggandet ett tag, jag känner inte för nåt mera.. jag vill bara bli av med skolan oc börja jobba, i Stockholm eller Göteborg.., allt  känns meningslöst liksom .. just nu finns mina drömjobba lediga, precis alla yrken jag gillar är lediga och alla kräver Gymnasiekompetens FI````´`´________________________________________________________________________________  :S
JAg är småledsen och lätt upprörd, hade jag levat på 70 talet hade jag kunnat haft alla dom yrkena utan några skuma kompetenser.. jäkla mupp ord.. ahaha.. aja jag kommer att leva mitt liv, med massa otur som nu.. :(
vi får se när nästa inlägg kommer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0