En film om Dagge,dygnet runt..

Om SVT eller TV4 skulle göra en film om mig och mitt liv precis dygnet runt, när jag e hemma, sover , när jag går upp på morn, övervakas dygnet runt så skulle de märkas.. filmen titel bli inte filmen om Dagge utan filmen om världens ända person med så mkt otur! Blir dissad får höger å vänster när man ska bli medlem på ex. svenska spel: Tekinskt fel på sidan försök senare eller igen.. 10 gånger.. jag ger upp.... otuR....., aja kanske itne 24-7 men inte långt ifrån att jg har då mkt otur.. tror du inte på otur häng med mig under en dag.. får du se... minst 1 sak.. kommer å drabba mig.. vad som helst , bussen bli inställd? Strömavbrott i spårvagnstrafiken? Bussen krockar? jag bli rånad? nåt kommer att hända, de händer mig alltid nåt under dygnet.. 
Just nu  vet jag itne om jag ska tro på gud men på andar å spöken tror jag på då jag sett de på riktigt, men att gud skapa Världen? njeee knappast.. nåt finns de men frågan är vad... de känns som att nån njuter av att se mig lida, jag kan råka ut för riktigt farliga saker ex, en buss krockar alla på bussen dör utom jag jag bli svårt skadad men överlever, jag kom ihåg för länge sedan, ett riktigt bra tag sedan klättrade jag i ett berg ett, högt, nästan vid toppen ( där de va mer skog) , lät de som en björn eller älg.. 2 meter ifrån stupet, jag ville inte klättra upp me helt , att klättra ner va omöjligt.. där hängde jag och fick lida en stund senare blev de tyst och jag gick upp och hitta en annan väg hem. Idag finns de längre upp en riktigt gammal "skyddskoja" med glasrutor som jag och min kompis byggde för typ 6-7år sen..., jag ska nog gå dit om nåt år å kolla om den e kvar.. den e högt upp med en vacker utsikt långt in i skogen.. 
De va ett exempel utav många.. frågan e ska mitt liv bli så här massa otur som itne jag kan hjälpa .. Well.. de får jag se.. just nu känner jag inte för att dö då men jag känner varför ska man leva.... men om man tänker efter har de jag de väldigt bra bor  i Sveriges Vackraste " nya huvudstad" & har ett otroligt roligt drömyrke att se framemot.. :D .. om inte min ptur har några planer på att förgöra den..genom att ge mig en sjukdom eller att göra om kraven eller nåt:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0