bloggen nere

Tills sommarn verkar de som att jag troligen blir hemma men kanske sommar jobbar om inte så starta jag handelsbolaget me en anna polare , då blir jag så klart VD :P och kommer att införa nya saker så som jobbtefon, mer utbud av produkter än vad WA har idag, även flera dotterbolag kommer att bildas där vi ska omsätta en hel del de är ju tankar men får se hur vi gör me lilla nisse som förtillfället e " maktgalen" har googlat på de och de förkommer, då nån inte kan se sig som kundservice chef utan vill alltid ligga högst upp.. inte bra, men en vanligt syndrom i sammhället,  ahahaha som tur är läggs WA MP UF ner då ska jag verklligen visa vad jag går för , nu har jag lärt mig hur man driver vad man får göra å inte göra, vad man ska säga å absolut inte säga .. WA Miljöprodukter blir ett Handelsbolag och kommer troligen att öppna en mindre butik längre fram då kommer jag att erbjuda nisse en chefroll så han inte känner sig ledsen , jag dissar som sagt ingen... butikschef.. perfekt... då ska jag undersöka grovt va de kostar hyra mm, sen ska flera produkter in i WA sortiementet , då även flera dotterbolag :D WA ska bli ett av mitt liv brevid lok/ spårvagnsförare :D:D (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0