Imon, kl:21 släpps Singeln! :D ( 12/12-11)

Hej! Har fått en del mejl i förra veckan & många undrar och frågar var kan man få tag i albumet: Dagge- Utan dig faller allt! Den släpps lite senare av WA Records. 2-3 låtar kommer man att kunna lyssna på som sakprov via FB eller här på bloggen, om jag får tillstånd att ladda upp dom .. vilket jag oftast får.. :)
Iallafall imon är de premiär för Singeln: "I himlen finns bara du" , kl:21 ungefär släpps den här! De finns ett par proffs som lyssnat och fått komentarerna låten så här säger dom:

* Den är en unik låt, väldigt härlig känsla får man av den, påminner väldigt svagt om Håkans Hellströms typiska låtarstilar.
* Dagges näst bästa låt han gjort, men den slår nästan "Drömmarnas Stad- Göteborg"
*Han har en bra låt, och text, men rösten påminner ändå om Håkan H. (bra röst me kunde vart bättre) som min kollega tykte..
*Man förstår ändå interst inne vad låten ger för budskap, som är rätt sorgligt.
* Lyssnar man på den för 2a gången vill man verkligen sjunga med, jag lovar

Och som sagt albumet släpps i slutet av  december så håll ut om du verklige längtar.. xD fast de tror jag inte du gör...  Men nu ska jag kolla lite på Johan Falk.. innan de är dax att söva imon väntas en hel del massa roliga saker..
hejs!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0