Här är Singeln! Du finns bara i himlen?!

Minns du här tjötet om att jag och Tomas skulle ta oss in i musikbranchen? Iallafall de har vi gjort det och Dagge står för låtarna och texten.
Kort om singeln: Du finns bara i hilmen.
Låtens namn fick vi när vi ville göra en låt som ska ha nån klassisk stil men ändå anorlunda , och med nåt vackert budskap, vanligast är att man gör låtar med nåt slagsbudskap, mestadels är de kärlek, men vi valde att göra både budskapet med kärlek men även saknad... Det hör man på " Jag hade hoppats att de skulle bli vi två" sen " Du finns bara i hilmen"  ... Här lyssnar du gratis på låten och laddar ner den om du vill, in med hörlurarna och lyssna! Låten som släpps på albumet har en bättre kvalite och ljud så klart, denna förhansvinsing är inspelad:
http://soundcloud.com/dagge91/dagge-du-finns-bara-i-himlen 
Nu ska jag jobba vidare på manuset till den här rikskända humorserien: Göteborgs Änglar komedifilm.. känner mig lite som Lasse Brandeby, han jobbade och var inne i många brancsher samtidigt.
Musik, film, skådespel, humor , företags branschen är jag inne i.. lite jobbigt men roligt.. varierande..  :)
Hejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0