Avslöjar allt för dig som bloggläsare

Jag bloggar inte så mkt, men försöker, är de nåt du vill veta om mig eller nåt du vill jag ska skriva så kommentera, va anonym om de känns dumt eller pinsamt.. men som sagt allt du ser är bara text på e skärm, de är egentligen inget riktigt, inga käslor, ingen smärta, ingen kärlek eller nåt (på riktigt asså) utan de är bara bokstäver på en skärm på internet... , skrev detta typ för ett ½årsen och fick en väldigt positiv , väckande reaktion av alla läsare vilket var kul. men jag är då smartare än vad jag tror kanske? Kanske är du de med!
Kram på dig (er) och god jul i förskott.. (jag jobbar " roligt" nog på julafton) :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0