Yoga är sjukt otroligt!

Mellan 20-21:30  förlorade jag oskulden med Yogan.. asså de menas med att de va 1:a gången, men de förstår du nog.. de är en slags magisk sport...
Jag kom dit me Anki va små spänd på hur yoga va, jag & hon och hennes kompis värmde upp först i typ 30min sen va de in i ett stor rum med en ovanlig belysning.. alla fick ta en mjuk matta sedan e mysig flisce pläd, sen la vi oss på golvet och slappnade av , gjorde ett 50 tal olika rörelser och ställningar , några va så " konstiga" att " läraren" avrådde att kolla på grannen, asså den man hade bredvid sig.. xD.. nu spolar vi till slutet.. nu e allt över..

Tänk dig den skönaste känslan man kan få .. och gångra de med 5 typ så kändes de när allt va över ,+ trött men full av energi,  man va sjukt trött men kunde göra vad som helst , springa Göteborgs varvet utan att bli trött eller nåt .. de går inte att förklara själv sprang jag i 3min , 400meter utan att bli trött .. hel skumt.. allt vara Yogan..
De är helt sjukt otroligt, imon ni so träffar mig ser en annan mjukare Dagge, man blir mjuk i hela kroppen, alla kroppsdelar käns böjbara, armarna känns som gummi stavar eller nåt fingrarna dansar på tangent bordet utan problem Pröva Yoga... ! 
nu tänker jag kolla på film sedan sova i Himlen tills i mon klockan 8..
Kram på er å sov gott.. shit .. sa ja de.. ja e ju helt annorlunda... : o ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0