Så här lätt blir jag påverkad!

7 timmar innan festen, då var jag guide & vattenupphällare på GBG varvet :P

Nu kommer lite ego-trippade frågor.. eller själv frågor haha : Känd, popis eller vad är du kul att va utan tandställning: Svar :ja!

Varför: Du jobbiga e att du kan inte käka godis hur som helst inte sega grejor eller nåt de va total förbjudet... men de ignorera jag tyvärr hehe..... Den där festen som jag va på för nån månad sen va dock inget hinder .. du fattar vad jag menar.. de verkade dock som inget hinder har minnesluckor som sagt.. jag har kommit på att jag blir full lite för lätt.. aja jag är ju ganska liten och tar upp alkoholen snabbt! Så vill nån göra mig full varsågod jag kommer inte ihåg hur jag blev full om några timmar igen haha XD   ..

Hur blir jag när jag e full? Senaste festen : prata jag med de jag va dör sist me och då ja att jag drar en förbannat bra massa skämt.. och tjejerna va på mig.. lite av de om jag ihåg....?

Va de kul att vara full? Nja lite faktiskt.... man blir gladare och öppnare och säger grejor man inte skulle säga om man inte va full, man verkar dock bli ännu mera roligare...
Kan man ha kul utan att vara full? Ja då går bra då kommer man ihåg bättre med.. vad man gjorde för kul igår kväll på festen.. 
Ha de fint nu! Och blir du full kan du inte kontrollera dig riktigt.. om du är fullare än vad jag var.. på ett par 2,1:or xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0