Love problem? alla frågar ju Dagge av alla...

Nu har de hänt igen, 3dje personen under denna månad som frågar mig om hjälp & eftersom jag är en snäll Göteborgare så hjälper jag dom så klart! Denna sidan kommer jag att länka till för dom som frågar mig..
Den handlar om sånt som är kul men känsligt men vackert körlek... kÄrlek asså...

1: För att 2 personer ska passa perfekt ihop så ska de ha några likheter som gör att man kan leva i samma rum utan att vara osams.. ett exempel: person x1 gillar att laga mat , de gör x2 med= perfekt
2: Man bör ligga på samma nivå: Exempel: Killen är blyg , e tjejen? eller har dom samma nivå av humor, är dom ofta glada, är dom arga eller sura ofta...
3: Känslor: De gäller att du har känslor för den personen du gillar, men för att ni ska passa ihop bör den andra personen ochså ha känslor för dig annars kan va vara kompisar iallafall...

4: Märk saker.. är personen annorlunda.. händer de konstiga saker? uppmärkasmhet?  Jag ska dra ett verkligt exempel som hända mig för typ 2 veckor sedan: JAg fick en massa konstiga not-pad lappar i mitt skåp där de står HEJ på, innan des är de nån som jag inte äns känner som hejar på mig..  De är som ett mönster, det är uppbart vad den personen försöker säga.. haha...
5. -- mera kommer under veckan håll koll på bloggen :D

"Kram" kärleksproffset Dagge <3 hehe 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0