Internljuv med komikern Dagge..

Annat onödigt: Älskad av att va hatad? Visst har du hört de utrycket... jag har hör de med nån stans.. men vet inte om de e en bok eller film ,dock kunde de bli en humorserie även om namnet tyder på mera sorg.. att man blir älskad utan nån som hatar en .. ganska fail eller hur? så vi pratar om nåt annat istället, nåt mera kul... som inte är sorgligt eller ilsket utan HAPPYNES.... 
Vi slänger in en kort internljuv med självaste komikern Dagge från ( Göteborg)  GBGs Änglar The komedifilm, mkt roligare att höra på..
Dagge....: ( Dagges svarar och spelar som om han vore i filmen, alltså hur han e i serien) 
Vad är motsatsen till Roligt? .. Orolig!
Varför är du så rolig? För att jag inte vet hur man är tråkig eller kelig vetö!
Vad vet dom om Göteborg? Allt... exakt allt, exakt, jag vet varenda gata, varenda grus korn är i Götet..!
Nämn 5 saker som du önskar dig mest i hela världen? Ehmm jag kör ju redan spårvagn så de e la: 1; Köra mera spårvagn , 2; En snäll å rolig fru, 3; en bättre lägenhet, 4; att Änglarna ( IFK GBG) vinner alla matcher & 5; att Göteborg blir Sveriges kärleksfullaste & vackaste huvudstad... , sen kommenterar han: om den redan nu inte är de.
Vet du vad KK betyder? Ja då självklart de betyder knu... neee den gubben går inte .. de betyder Kristinehamns kôrka? 
Hur smart är du? Jag är så himla smart att jag vet  ALLT om ALLT, jag har Världens Högsta IK! 
FAIL Dagge, du menar IQ, väl hur kunde du svara fel!? Vadååå fel jag mena ju IK... IW.. IL...k*k ochså IO.. IQ asså .. de va de jag mena hela tiden.. 
Men vad har du i din hjärna egentligen... har du sågspån där eller xD? Neeiiee inte.. jag har absolut inget i min hjärna absolut ingen ting.. de e tomt.. inget sågspån....100% ingen ting... ( XD )
Oki,  men tack för dina roliga svar  Dagge du e väl upptagen med att skriva Autografer eller nåt nu va, när du håller på att bli kändis? - Va då roliga?  jag svarade bara som jag är å menar.. va svaren roliga? Hmm känd.. e jag känd... asså du vänta lite en tjötkärrings sekund nu va... asså jag e inte kändare än vad Kalle anka är... ne vänta ta bort de där du skrev ner nyss inte kalle skriv .. dagge eller nej de e ju jag .. ne men asså ska du gå aja men du skriver ju ner allt jag säger .. pys nu innan jag ringer min terapeut...

Det var Dagge som vi intervjuande där.. nu hoppas jag att ni lett eller skrattat lite iallafall av den roliga interljuvn.. men mig själv egentligen... 
Ha de fint! Komikern Daggeett gulligt eller o gulligt "lol" face.. i stillbild från serien, avsnitt4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0