Jag kan läsa DIG :O ;)

Jag har upptäckt att jag kan läsa av personer hur dom är, en del har den förmågan att kunna göra de, man kan direkt se vem som är glad och har humor eller den som har mindre humor och alltid e tråkig och seriöst.. de sista jag nämnde kan va ett typsikt exempel på en mattelärare.. dock inte Moberg från MG. :P

De går falska rykten att Jag har en tjej på G.. nån som heter Nisse gillar att sprida sånt... xD.. men frågan är hur falskt de egentligen är... vad vet jag ... ?? :O
Asså det är fredag eftermiddag och jag är helt slut efter veckan.. men jag är trött... Zzzzzzzz ahaha...... Hade jag vart på hade de funnits en risk att jag hade gått på en fest men de är jag för trött för , dock ska jag plugga körkortsteori.. för körkortet är nästan i sikte nu.. inte långt kvar ... :o :P :D


Då önskar jag er en härlig helg då va och se till så att fasan ( pappa på GBGska ;) ) inte tar allt för många serglarvatten glas... du vet nog va jag menar..... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0