DJ Dagge: 18:50 så den ljuset!

Alla precis alla vet att Dagge kan sjunga.. .................................................................... för de va så vackert när de hörde mig i klassen på bild lektionen... sjunga.. ?..va vet jag... iallafall alla vet att jag kallas Daggelito när jag sjunger? jo de gör du.. iallafall så vet du de nu xD 


Jag har gjort nåt unik, jag har fixat en nationalsång åt Göteborg här är texten den kommer snart att finnas på Youtube med tror jag... melodin är Sveriges nationalsång... hehe

Du gamla, du fria , du vackra bro, du glänser så vackert i älven

När solen går ser man hur hela du tänds å börjar lysa

Jag vet att du tror att du är den du var jag vet att du är den vackraste sta`n

För ja vill leva jag vill dö i Gööö- teborg , För ja vill leva jag vill dö i Göteborg


JAg är nöjd men kan ju alltid göra om låten... YAY jag älskar livet och Göteborg så klart:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0