aldrig arg & aldrig Nej.. :o

Idag fick jag en tanke ställare läraren (Ingo) ville prata med mig om mitt ovanliga beteende, han sa rent ut Dagge du är nog den ända person som jag någonsin träffat som aldrig blivit arg eller irriterad :o när jag tänker efter så stämmer de.. varför jag aldrig blir arg? Lätt: De är för att jag finner ingen mening med att bli arg, våldsam eller börja bli irriterad.. jag är då annorlunda på ett positivt sett :P ...
En sak till jag fick reda på för ett tagsen... jag har svårt att säga nej till folk.. alltså jag säger ja till allt typ undantag för läxor å prov hahahaha... alltså om jag blir bjuden på en fest som jag blir ganska ofta så tackar jag ja även om jag egentligen inte känner för de eller vill.. man får oftast kul ändå :P
Hjälpa folk och göra dom glada, de är min grej då va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0