Vem vet om de du vet som inte ja vet att du vet om mig...?

Ganska coolt..? neeee mest skumt...eller mystiskt... nee skumt är de... att jag pendlar så här som ett annat pendeltåg är för att klockan  är typ 2 på natten å jag har ändå trots att jag inte jobbat haft fullt upp, 20 % av tiden svar jag på massa sms jag får.....


Vill du veta hemligheter om mig eller vad ska jag skriva om nu da.. att de är kallt.. vet ju alla redan.. att de blir en vit jul.. vet nog alla med.. att jag har.. de vet nog alla med... att vi  tar studenten nästa å... de vet alla me.....
Du vet nåt om mig som inte jag vet att du vet om mig eller du vet om mig.. eller tvärtom helt enkelt..
Ända sen jag födds i Göteborg har jag gillat stan.. nu vet jag att jag verkligen älskar Göteborg och vill leva här resten av livet..de e ja säker på... men de vet nog alla som läst min blogg med.. Du vet ju allt typ....
Men de finns nåt du inte vet som ingen vet.... ingen... som ingen aldrig kommer att få veta vad du inte vet... jag får la se om jag avslöjar de längre fram i bloggen... nu ska jag försöka sova med en förträffligt jobbig host som börjar lugna ner sig.. om du har halsont å hosta gurgla flour, om du nu e på fest ta en Yokohamare = snaps å skölj runt i munnen eller sväl.. de e alkoholen som dödar bakterierna som gör att du hostar...
Nu börjar en ny onödig vecka där man har helgen att se framemot.. å de e där jag kanske avslöjar de som för så ovanligt hemligt....  Ha De fint och använd vinter jacka PS: Gör vad du vill med vem du vill de som man gillar ska man så klart göra....aja förutom fester, efterfester å förfester å krogen å de å de där och de där med snön..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0