Pepparkakor hjälper mot vinterinfluensa ? :O

hej på er hur e läget.. rätt  kallt va? Jag var ute idag på en mysig promenad i en stor park.. som borde kallas skog eftersom de är mera som en skog en än park.. Aja att känna solskenet mot ansiktet va sköt.. lite flash.ar om sommarn när man blundar men när man gick hemåt med kompisen å ludde ( hunden) så va de extremt... kallt inte kyligt extremt kallt eftersom jag e lätt förkyld droppade de om näsan och alla har väl av en vana att de över vanten där när jag närma mig husen tog jag av jag vanten å de va IS...  de va 11minus + vind vilket kan uppfattas som 18minus... Fan de e ju rena rama nordpolen här.. i GÖTEBORG... 


Jag fick reda på i förrgår att jag har vinterinfluensan men de finns nåt jag verkligen älskar att experimentera mig till saker för att bli frisk.. visst , en vitamin tablett  tar jag varje dag men har la inte hjälpt direkt.. men jag dricker te med honung.. nom nom... nåt mer.. ja de finns miljoner knep men jag ville prova nåt nytt så i går tog jag ett par pepparkakor.. kanske 10-15 st.. så nu smakar pepparkakor inte så gör gött precis men i dag hostar jag inte, förkylningen är nästan borta.. , näsan är lite envis men annars känner jag mig lite bättre.. , kan va de kryddorna tror jag själv .. men inget är ju omöjligt så är du förkyld å kanske har vinterinfluensan , käka pepparkakor.. :O :P 
De kan löna sig att exprementera sig genom livet å våga fråga.. ömm de rimmar bara... ! Ha de gött! PS på torsdag blir de plugget igen.. ( tack pepparkakorna xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0