Freeeeeedooom!

nja egentligen heter låten Do they know its christmastime... men de är grymt lätt den bästa jul låten.. men de är ju Feed the world.... haha.... i love it!

körkortet går la bra klarar jag uppkörningen på Tordag så har jag körkort.. om jag åfr dde kan jag lätt hämta personer å osv.. istället  för att säga .. ta bussen om 3 timmar.. hehehe imon ska jag jobba som vanligt ideelt på ringlijen , där jag ska vara konduktör.. på söndag ska jag vara ochså konduktör på RL med i en M23, Göteborgs klassiska mustang.. . jag kan inte bara förstår hur jag kan ha 15 bloggläsare om dagen när jag knappt uppdaterar den.. .. aja vi lever i en skum värld.. haha... PS: i love Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0