Extra inlägg: Back-up från igår

Minns du? de jag skrev för 2 dagar sen om att jag gjorde en låt till min mormor som gick bort efter att jag lovade henne nåt som jag inte kunde infria eftersom hon  dog en vecka förtidigt... låten : Dagge- Jag lova men jag svek, finns förtillfället bara som instrumental asså ingen som sjunger men ord ur låten: Jag skulle va med dig där, jag lova men jag svek, du är på andra sidan, du lever vidare i mitt hjärta, mm....
här är länken till en mapp som jag nyligen gjort här sammlas de låtarna, som jag har lagt upp har gjort flera men inte bara lagt upp dom verkligt bästa kommer senare.. Klicka här: http://www.mediafire.com/?tmjza8grbc217

De va nog bättre förr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0