Att va grym på allt!

Att va grym på psykologi.. hur låter de.. löjligt.. skumt.. de fiifga med de är att jag är grym på de, jag blir exempelvis aldrig arg eller irriterad som du troligen läst tidigare i bloggen att jag inte är..
Folk kan skylla på mig, för saker jag  inte jag har gjort, jag " tar" åt mig de me speglar bor de bara" Dagge du är ju fan en jävla idiot.. jag säger tack de va snällt sagt eller så säger jag .. de vet ja redan.. sen e de borta för mig.. inget kan få mig arg eller så.. de handlar om att ha ett grymt psyke som jag har..
Jag kan även läsa männsikor ovanligt bra har jag märkt... jag kan se när en person är ex.: glad , ledsen, irriterad, ilsken, kär, "på", full, skum, nervös, orolig eller nåt annat sånt.. de är nåt jag kan känna i kroppen.. hur en anna person är ..vilket jag själv tycker är ganska coolt , om u en person är nervös och helst vill dölja de men jag ser de eller nåt så säger jag inget till han/ hon så klart... om inte personen vill de.. 
Ha de fint! Nu ska jag kolla klart på Beck , ps Gundvall, eller Mickel persbrandt är min  favoskådis blad beck filmerna.. , har har grym humor... men annars regerar actionfilmerna Johan Falk med... :P
* stavfel kan förekomma.. hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0