Att köra bil.. de e min grej?

Nja visst jag tycker de är roligt att köra bil även om jag får dåligt samvete för miljön, men i dag kände jag ingen större miljöpåverkan eftersom jag körde med bilen full av tjejer .. å nisse då.. de kalls ju ... samåkning tror jag å de är nog lika smart som att åka buss... även om jag bara tar 4 passagerare... , dock förkom de en del onödig körning bara för att de va kul, att hitta i skogen .. nja de gick la oftast  medn jag hittar överallt i en ända stad i Sverige som är mitt liv: Göteborg.<3 

De va som att köra taxi nästan dock att de va helt free.. freetaxi... haha lite failat. aja hursom helst..  de va kul, men att köra bil är en ENORM HÄRLIG KÄNSLA, EN FRIHETSKÄNSLA...  :P  , de va värt 17.000spänn ..tror jag....


De väntas snö i GBG upp till 1 decimeter.. :o så var beredd på inställda bussar , kanske tåg å spårvagnar med.. Kra m å HDG  Göteborgs mest okända mjuk-körade förare ahaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0