2010s känsligaste låt :Jag LOVA med jag SVEK

Tjänare alla glada blogg läsare som troligen tycker de är ovanligt kallt ute ;) brrr....

Jag har vart sjuk hela dygnet å lite till, fick vara hemma från skolan EN dag men det är väl ingen big deal..?
Iallafall jag vet att jag inte har den bästa rösten men gillar att göra musik när jag e rastlös och under de närmaste dygnet jag vart sjuk har jag gjort 2 låtar! Den ena heter just JAG ÄR SJUK och den andra JAG LOVA MEN JAG SVEK.
låten jag är sjuk innehåller ord som egentligen inte stämmer överrens med på riktigt den låten är inte så känslig.
Men nu blev de ändring, jag drömde om nån inatt som gjorde att jag faktiskt nästan började gråta.. men inte riktigt men nära där på..  låtens melodi går på instrumentet grand piano, ett piano med lite extra eko eller förlängd tangent tryckning eller hur 17 jag ska säga.. JAG LOVA MEN JAG SVEK är faktiskt till någon som jag var släkt med och som jag lova något men aldrig hann att infria löftet till hon gick bort en vecka efter att jag lovade de..
De kan verka töntigt för er eftersom du kände personen men de va min mormor som jag lovade att gå ut med och visa henne Göteborg en hel dag, hon gillade nämligen att va ute men har inte riktigt varit ute i Göteborg, vi hade planerat under sommarlovet att jag skulle visa hon runt i Göteborg men en vecka senare var de försent.. hon dog i en hjärtattack... :( därför fixade jag ihop en sorgen låt till minne av Linnea Lindsten!


Detta är just nu mitt dröm jobb men jag e för ung ( 18!!!!!!) för å köra men bilden säger allt! Fick provsitta på min framtida arbetsplats! när denna bilden tog var de 4 månader kvar tills något sorgligt skulle ske..
Jag vill nästan börja gråta nu de är sorgligt men så är ju livet man födds lever ett bra liv förhoppningsvis sen dör an tyvärr..
Nästa blogg inlägg:  Dagge: - jag är inte sexig bara Göteborgare xD , där ska du få lära dig nåt nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0