Saker jag mig lärt genom att kolla på film, animerad !

De är nåt som jag har ogillat hela livet tills nu STAND-out Dansa , de e skitkul & jag säger ärligt : JAG ÄGER PÅ DE! Kolla själv .. eller ja när jag ser den som vill se mig göra de så får du se de, kamera behövs inte.. :P
Och så har jag blivit välkänd i Kinna hehe som om jag inte redan va de nu, vi åker upp till Norrland och frågar vet du vem Dagge från Göteborg e? De svarar kanske ja , han ja.. komikern va? _nja typ ja...

Årets snällaste påpekande: Tänker du på någon? Bra att du tänker ;)
Dagens filmtips: De är Space Jam från 1990 med Mikel Jordan( hur man nu stavar de) och Bunny också en blandning mellan spänning och humor halvanimerat / halv verkligt.

Dagens ros till alla som gör bra saker och skriver snälla grejer till folk, de gör världen lyckligare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0