Så skräms man på ett snällt sätt!

Endast för smarta eventuellt snygga Göteborgare , så här skrämmer du skiten hur folk på Spårvagnen som inte har stämplat!
Börja med att låsas ringa någon, exempel tjena de va jag här! Vilken hållplats va biljettkontrollen på nu? Så fort du har sägt de högt i telefon så många hör de vänder många om och kollar som frågeteckan och tänker vilken hållplast.. de gör jag ibland när jag har tråkigt men inte ofta inte för att va rasistisk eller nåt men de e oftast utländska som sällan stämplar..och kollar på en....
Jag skrattar inombords och en gång sa jag till den jag "pratade" med i telefon: På Frihamen, okaj .. då hände något många som hörde de gick av på Hjalmarbrantingsplatsen och några försökte kolla bort om de såg några kontrollanter.. ( på nästa hållplatsen som e Frihamen) 
Varför jag gör de är inte för att de är( bara ) kul utan för att påpeka att man ska stämpla.. hade de gjort de hade de inte vart oroliga själv har jag åkt " gratis" en gång för att min kontokort ( Västtrafik) drog för mkt pengar tidigare... 
MVH: Göteborgs ökändaste komiker å blivande GS:are..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0