Rekord.....Dagge du kan göra hela ÖB upprörd! (VARNING: mkt humor)

På ÖB har haft rekord lugnt idag eftersom som jag har runt 15  eller mer som läser per dag så kan jag tjöta och avslöja varenda ord som sas ( inte flygbolaget SAS utan uttrycket sas, sades) ??? Vi  har typ gäng på ÖB som pratar med varandra och alla va på topp humör efter lunch och ville de jävlas med mig( vilket jag inte har nåt emot, jag tål allt!)  och en till kille som är somalisk men pratar flytande svenska , han e 33år och gnäller på att han e oskuld...HAHAHAHA ( jag e de med och är glad  för de konstigt nog)  och säger att han e släkt med en kung från Somalia som heter IVAN den store men vi kallas han Ivan den lille med S-barnet.. S-barnet e ett slags barn som inte är fött och syns med ett starkt mikroskop... just de sånt pratar vi om på ÖB.. en annan " färgad" sa: Sånt får vi inte säga öppet i mitt land.. XD aja då respekterar vi de , men vi sa till han lille veän vei äer i SVerige,  så har får vi väl säga S.... , jo då här e bra men kunderna anar ju vad ni pratar om.. .. Oj... :S
Sedan kunde inte varken kvinnorna eller Männen sluta prata om de över tjötade oskulderiet.. jag.. 18 år oskuld , jo visst de är ovanligt men jag e fanemej glad för de inte ledsen eller ititerad på nåt sätt.. sedan gick de på Ivan den lille med S-barnet xD.. 34 och aldrig gjort de HAHAHA.. de e illa.. eller inte.. ja jag vet inte jag orkar inte tänka på de heller... De bevisar nån form av intelligens eller va de stod om i tidningen för länge sedan...
Sedan bytte vi äntligen till nåt mera roligt ämne: Att han e snigel på jobbet och singel hemma HAHA... För han  går de dåligt med brudarna , de e ju nästan synd om han.... bor i Biskopsgården hmm .. de förklarar ju saken... :P
Nu vet du hur riktigt rastlösa dagar på ÖB ser ut för mig nerskrattad och försöker uppmuntra stakars IVAN den lille med S-barnet HAHAHA.. Ha de Gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0