Nu kör vi Humorveckan med Dagge har börjat!

Är du redo för humor som Dagge själv skapar? ni som går i HP2 fick ett litet, bara litet smakprov på de om jag hade gjord de Stand up hade de vart roligare än den "roligare" powerpointen", jag kan böra göra saker som e roligt och jag älskar att få folk att skratta, då blir man själv gladare med så nu ska Dagge göra de som läser bloggen lite gladare om inte mer, har du frågor kring mitt IK... IQ heter de så e de välkommet att fråga , mitt svar om de e en kille som frågar så kan man tänka .. nix jag har aningen högre ik.. IQ än dig e de än tjej så är de högre än mig.. de e typ sant* (* = Jag har testat)...


För att inte göra alla förvirrade börjar humorveckan i morgon men för att skapa ett slags gulligt* , positivt beroende av Dagge- humor säger jag några roliga skämt nu då ..bara för jag e snäll :P
( *= Jag vet inte varför jag använder de ordet så ofta nu men jag bara gör de!? :P )


Olika typer av skämt:
RELATIONSSKÄMT: En anställd frågade sin chef:
- Kan jag får ta ledigt för att få gifta mig?
- Men varför gifte ni er inte under semestern du hade nyss?
- Jag vill ju inte förstöra semestern!
------------------------------------------------------------------------
SVÅR FATTAT SKÄMT en IQ över 150? Fattar du skämet då har du topphög Ik.. IQ! :P
Mamman till dottern som ska ut med sin nye pojkvän:
- Jag vill att du är hemma senast 23 igen!
- Jag är väl ingen liten barnunge längre?
- Nä just därför!
-------------------------------------------------------------------------
Hedligt skämt som Dagge körde me för länge sedan:
Varför äter fransmännen sniglar?
- För att de inte gillar snabbmat! xD
-----------------------------------------------------------------------
Detta var ett lite tjuvstart på humor-bloggs veckan för Dagge, imon börjar vi med Ren , stört skön Dagge humor!

Ha de gött och festa på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0