Kill-grejor, Tidningen : Världens snyggaste tjej!

I dag läste jag metro, gbg och där skrev dom och visade bilder på världens snyggaste tjej , och jag skrattade dom inte ju inte äns fina de ser ut att vara arga och irriterade människor hela bunten dessutom har jag sett finare och snällare människor i verkligheten HAHA till Metro säger jag bara :P Skulle jag nu säga vilka de är så skulle tidningen springa efter er/ dom så jag här snäll och är tyst om de ...
----------------------------------------
Nya humor ord by Dagge( ord som jag skapat själv :P )  som du ska sprida runt i världen ;)
-SPIK-NYKTER
- EXolist ( vet inte vad de betyder men ordet låter roligt)
- jucieolist ( alkoholist på jucie)
- Daggolist ( är beroende av Dagge)

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Veronica

EXolist betyder att man är beroende av sina Ex och inte kan släppa taget utan försöker hela tiden få dem tillbaka.

2010-05-14 @ 00:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0