Humor-veckan är igång!

HUMORN KAN  BÖRJA: GBG vs Sthlm! :P Jag älskar Göteborg och gillar Stockholm , jag hatar inte Sthlm om någon trodde de men jag föredrar att bo i Göteborg för att jag växte upp här när jag va en liten go Göteborgare.. ;) Först vill jag påpeka att killar är bättre på att manöverera en bli en vad tjejer är men Tjejer är smartare än killarna.. THATS IT!..
Nu till skämt GBG vs Sthlm:
- Varför har Stockholm en T-bana & inte Göteborg? för Göteborg har inget att dölja! xD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
- E du go eller?
- Va!, nee?
- Men fattar du inte?
- Neeee!?!
- Kan du inte säga nåt annat än NEE?
- Nääää! :P

Dagens tips om du bor i MARK eller Någon annan stans :P
Fler GBG vs Sthlm skämt i veckan!

Som du vet är vi alla lediga i på Torsdag, fredag som ni vet ska Dagge upp på en marknad i Kinna med företaget och där ska han köra en demo om tvättnötterna och helt ärligt att göra lite humor/ stand up för Mark bona! Jo de e sant kolla på fredag får du själv se på Scenen vid Netto , där en mode-visning va för 2 veckor sedan.


Dagens FILMTIPS från Dagge: Om du nu  rastlös gillar komedi, action, romantik, spänning och drama  alltså allt i ett så finns de en hyfsat bra animerad/ tecknad komedi film från disney som jag gilla när jag va mindre jag kolla på för skoj skulle nu med och man SKRATTAR! Den finns på youtube i 7 delar : Här är del ett sedan ligger resten av delarna vid sidan..  Långben the moive ! ( A goofy movie)
http://www.youtube.com/watch?v=dV_Fmv9HFeQ&NR=1

FLER filmer som du inte får missa/ missat: BOLT, Ice age 1,2,3! fler tips kommer , ett tips i veckan på bloggen! :D

TEXT STANDUP by  Dagge ..stand up e min nya grej liksom.. ta bort liksom ..annars låter jag som om jag vore någon gulligt halvfull stockholmare som fjäskar för att komma in på krogen i Kungsportavenyn i Göteborg... lång mening va? :P
Sen i veckan blir de manligt & kvinnligt, va e skillnaden ( humor).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0