Hej alla Daggolister ;) ( ni vet ju vad de ordet betyder?)

- Att vara beroende kan va bra fint, gulligt eller raka motsatsen de beror på vad man är beroende av... men nu Dagges egen humorserie med text:
ÅÅ action:  eller imon.. men harregud? Va vad är gud? På övervåningen! Jag går upp och kollar...... Men du Dagge här finns ju ingen " gud" eller " Jesus"? Ne jag vet! Men varför sa du de då? För att jag mena på vinden!  Jaha.. , vad ligger stegen? I garaget! Men neej jag orkar inte gå ner igen.. ..! Varför gick du upp då?
För att du sa ju ..ää glöm de jag går och hämtar stegen.... du DAGGE vart i garaget? Bakom vinterdäcken i mellan förråden! Jaha.. men du här ligger ingen stege!
Nehe vad har du lagt den då da?  ÖÖÖ ja du??
just de fråga gud om de! Men du sa att gud va på vinden och jag kan ju inte gå upp på vinden och fråga han  eftersom jag inte kommer upp dit utan en stege!  Men lilla vännen jag ska va ärlig mot dig nu.. tror de verkligen att gud finns här uppe på just din vind? ÖÖöö du sa ju.....?!?!?!.. Ja jag sa de men tror du jag va steril... seriös...
HAHA du sa steril.. ! Ja de e klart jag har ju inte kunnat sova på hela natten när du har velat runt och trott att vi har gud på vinden! Va finns inte gud? Ska jag vara ärlig igen mot dig vet jag inte.. Gå och lägg dig nu är du snäll...
Kan du inte berätta en godnattsaga? Harregud du är ju tjej och 18 år.. godnattsaga nu,  hahaha Sov gott nu...
..men..om vi.....
Fortsättning följer..

Jag har skrivit detta så som jag kom på de direkt från min " smarta" hjärna direkt över till tangentbordet till bloggen!

Ha de gött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0